zaterdag, juli 27, 2019

Black & White - 420

This week's black & white item is a tagbook.  
Voor mijn zwart-wit reeks maakte ik deze week een labelboekje.
Nieuw uitgebrachte stempels van Darkroom Door gebruikt (voor de liefhebbers:  ik zag ze al bij Leuke Stempels HIER)

I used a A4 sheet of Canson Bristol paper, scored and folded it to create the tags and the pockets at the bottom.

Een A4 vel Canson Bristol papier gebruikt.  Rillijnen gemaakt, en het papier geplooid zodat er 4 labels ontstonden.  Het onderste deel naar boven gevouwen.  Zo vormden zich 4 vakjes waar je iets in kan wegstoppen.

 I didn't want the frame of this Gerberas stamp showing up on this project, so I inked up the stamp through the oval stencil, to get a soft edge.  
De rand van de Gerberas stempel wou ik vermijden in dit labelboekje, dus legde ik de ovale stencil op de stempel om hem te beïnkten, zo kreeg ik een afdruk met een zachte rand.

 The Heart Stencil Set was used to trace a heart shape.
De Heart Stencil Set gebruikt om het hart te tekenen.

Here I used the pole from the Bird Houses set.
De paal van de Bird Houses set gebruikt hier.

The tags were finished off with a black rubber band, baker's twine, white ribbon and black jute.
De labels kregen bovenaan een zwart elastiekje, bakkerstouw, wit lint en zwart jute.

Good vibes only!  Artemio ribbon.
Leuk lint met tekst van Artemio.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Beautiful Blooms, Bird Houses, Bird Life
Darkroom Door Photo Stamp:  Gerberas
Darkroom Door Small Stencils:  Oval Set, Heart Set
Archival Inkpad:  Jet Black
Washi Tape

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je trucjes te lezen. Tof idee met die stencils. Heel mooi gecombineerd al die verschillende stempels. En bij elke tag een ander lintje/koordje, dat valt mij natuurlijk ook op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig label-boekje, zo mooi bestempeld en leuk met die verschillende lintjes ! Bedankt voor al de info, ik kan er nog veel van leren ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.