donderdag, augustus 01, 2019

Before & After #31

 Not much time for cardmaking today, so I used these watercolored flowers I made earlier, cut the panel in half to create two tall cards.
Niet veel tijd om te stempelen vandaag.  Dus nam ik de bloemen die ik laatst op nonchalante wijze schilderde, sneed het papier doormidden om er twee langwerpige kaarten mee te maken.

 I added Dutch words, stamped with Versafine Ink.  These stamps have matching dies.  I cut them out and layered with 4 more diecut layers, cream and purple.

Nederlandse teksten afgedrukt met Versafine inkt.  De woorden uitgestanst.  Nog 4 laagjes uitgestanst in crème en paars.

Distressed edges.
Papier distresser gebruikt op de randen.

I used:
Stamps & Dies:  Els Brigé Proficiat Stempel- en Stansset
Versafine Inkpad:  Onyx Black
Tonic Paper Distresser


*****

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes! Klein detail dat streepje paars in de woorden, maar o zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat prachtige kaarten, en zelf geschilderd, wow ! Ik dacht dat ik weer een heel mooie stempel kon bestellen.... :) Heel mooi detail, die kleur in de tekst, daar zou ik dus niet aan denken... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die zelfgeschilderde achtergrond. Echt perfect voor deze kaarten. Heel leuk ook, die wensen met dat streepje paars in.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.