maandag, augustus 05, 2019

Kraft Cards

 I love making kraft cards.  This card and gift label were quick and easy to make.  I used a background from my stash where I 'stamped with stencils' to use the leftover ink after stenciling.  I have always a sheet of smooth watercolor paper ready while using stencils to do this.
Kraft kaarten blijf ik tof vinden om te maken.  Deze kaart en kadolabel waren snel gemaakt.  Ik gebruikte een achtergrond uit mijn voorraad.  Die had ik 'gestempeld met stencils' om de overgebleven inkt op de stencil na het sponzen te gebruiken.  Telkens ik stencils gebruik ligt er een vel glad aquarelpapier klaar hiervoor.

 I used Archival inks to stamp the flowers from Darkroom Door's Beautiful Blooms set.  To stamp the Dutch words (=congratulations) I used black Archival ink.  I also must remember to use my Enamel Accents more often...

Met Archival inkten drukte ik de bloemen uit de Beautiful Blooms van Darkroom Door af.  De teksten werden met zwarte Archival inkt afgedrukt.  Ik zou er wat vaker aan moeten denken om die Enamel Accents te gebruiken...

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Beautiful Blooms
CatsOnAppleTrees Stamp:  Hartelijk Gefeliciteerd
Archival Inkpads:  Jet Black, Fern Green, Rose Madder 
Enamel Accents:  Pink Gumball

On the Background:  
Darkroom Door Small Stencil:  Carved Leaves
Darkroom Door Large Stencil:  Dots
Distress Oxide Inkpads

*****

3 opmerkingen:

  1. There's just something about kraft card isn't there! Gorgeous cards, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, mooi op Kraft ! En ja, ik vergeet ook vaak zo'n "accentjes"... :) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo bekom je de mooiste achtergronden zonder al te veel moeite he. Tof idee! En ze staan mooi op de kraft ondergronden, die bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.