vrijdag, september 27, 2019

Giveaway - Darkroom Door Bird Life Stamp Set

Time for another giveaway!  
Thanks to Rachel from Darkroom Door I have another set of stamps to give away to one lucky winner. Just leave a comment on this blogpost for a chance to win this Bird Life set. Don't forget to add your name if you are an anonymous visitor.
A winner will be announced on Tuesday October 1st.
Good Luck!
Dankzij Rachel van Darkroom Door mag ik weer een set stempels weggeven. Als je kans wil maken om een Bird Life stempelset in je brievenbus te vinden, laat dan een reactie achter onder dit blogbericht. Vergeet niet je naam te vermelden als je een anonieme bezoeker bent.
Dinsdag 1 oktober maak ik de winnaar bekend.
Succes!

*****
Bird Life Ideas on my Blog
Bird Life Ideas on Darkroom Door Blog

32 opmerkingen:

  1. Was für ein schönes Vogelset, da versuche ich mein Glück doch gerne.

    Vielen lieben Dank !

    Einen schönen Freitag
    wünscht Dir
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk die ik ook een poging om dit te "winnen". Prachtige stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee, deze stempelset is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zulke leuke vogeltjes. Die zou ik graag winnen, dus ik waag een kans,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great give away! I love this sweet little bird life stamp set! Thanks so much for sharing all your clever ideas with this set!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n schattige vogeltjes. Die zou ik ook graag verwerken op kaartjes! Daarvoor waag ik een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely stamp set, thank you for the chance to win it. Just love all your stamping ideas, you give me such inspiration!
    Ginny K.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee...want genoeg ideeën opgedaan hier en op het DRD-blog.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waag graag een poging voor deze mooie stempelset.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke stempelset.
    Groetjes
    Marie-Anne Raeman

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n leuke set! Ik doe graag weer mee!

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer zo'n leuke aktie. Ik loot heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh I would so very much like to have this stamp set - it is just beautiful :)
    Thank you for the opportunity Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een mooie stempelset, die je mag weggeven. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I would love to win this stamp set designed by you! Thanks for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love this stamp set ever since the first time you showed your designs using them. take care ~~rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This stamp set is so versatile and pretty. Such a talent and sharing that inspires us all with new designs and wonderful papercraft ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben dol op vogels en zou graag deze set winnen

    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie set. Die vogeltjes mogen wel mijn kant opvliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige set en een geweldige GiveAway!
    Je maakt altijd zulke prachtige creaties met de DRD stamps❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Ik doe ook graag mee, ze zijn zo tof! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh die zijn mooi...ik hoop dat ik ze win :)
    Anneke Klaas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n leuke en mooie stempelset die jij ontworpen hebt wil ik ook wel hebben.
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a cute stamp set! I see many beautiful cards with this set. Thanks for the opportunity!
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a wonderful stamp set. I like a lot of Darkroom Door stamp sets very much,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie set! Zou leuk zijn om ze te winnen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh, wat een superleuke stempelset zeg! daar doe ik graag aan mee, ik kijk altijd graag even op je blog om ideetjes op te doen, maar jij zit alweer in de Kerststemming zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke stempelset. Ik doe ook een poging om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.