woensdag, september 04, 2019

Waterfall Card

 In my stash I found these stamped Bob the Builder images, stamped onto 2" squares.  I must have the stamps somewhere, but couldn't find them.  So I decided the use these squares on a waterfall card.
In mijn bewarium kwam ik deze gestempelde plaatjes van Bob de Bouwer tegen, kleine kaartjes van 5 cm.  De stempels moeten nog ergens aanwezig zijn, maar ik kon ze niet vinden.  Dus besloot ik om een watervalkaart te maken met de plaatjes die ik had.


I used pencils the color the Bob the Builder images.
De plaatjes van Bob de Bouwer met potloden ingekleurd.

The brick wall and the tools are Darkroom Door stamps.

De bakstenen achtergrondstempel en de gereedschapstempels zijn van Darkroom Door.


I used:
Bob the Builder Stamps (don't remember where I got these from)
Darkroom Door Stamp Set:  Tool Shed
Darkroom Door Background Stamp: Brick Wall
Archival Inkpads:  Jet Black, Fern Green, Carnation Red, Manganese Blue, Potting Soil
Colored Pencils
QuicKutz Alphabet: Sunshine Mini Alphabet

*****

1 opmerking:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.