zaterdag, november 16, 2019

Black & White - 436

 On this week's Black & White card I used a new stamp set by Darkroom Door:  Buzzing Bees.
Deze week gebruikte ik een nieuwe stempelset van Darkroom Door om mijn zwart-wit kaart te maken:  Buzzing Bees.

Darkroom Door Stamp Set:

 It is an interactive card.  I made a cut on the card front, for the tag.
Ik maakte een insnijding op de voorkant, zo kan er een label in gestopt worden, met daarop de tekst.  Een simpele interactieve kaart dus.

 The beautiful flower, the bee and the saying are all from the same stamp set.  I glued a piece of white cardstock inside to the card front, to hide the cut and tag, for a neat finish
De mooie bloem, de bij en de tekst zijn allemaal uit dezelfde stempelset.  Binnenin kleefde ik een stuk wit kaartkarton tegen de voorkant, om de insnijding en het label te bedekken, zo ziet de kaart er binnen ook netjes afgewerkt uit.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Buzzing Bees
Archival Inkpad:  Jet Black

*****

3 opmerkingen:

  1. Bij die set denk ik spontaan aan geel, maar je toont dat ook in z/w de bijtjes en de bloem supermooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige zwart-wit kaart, heel mooi met dat label erin ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.