donderdag, december 26, 2019

Multi Colored Stamping

 Testing some other refills I have in my stash, to create a colorful inkpad.  
I carved this stamp last week, used it HERE and HERE.
Ik was benieuwd welke reinkers uit mijn voorraad werken met gekerfde stempels, om een meerkleuring stempelkussen te maken.  De stempel kerfde ik eerder al, en ik gebruikte hem HIER en HIER

Today I used (very) old Colorbox Chalk Ink Refills from my stash. I was surprised with the result.
Vandaag gebruikte ik (heel) oude Colorbox Chalk Ink navullingen.  Het resultaat viel me niet tegen.

2 opmerkingen:

  1. Ik zag het al op insta. Heel mooi!
    Ik kan niet wachten om ook wat te experimenten. Wat een mooi boek ligt daar! Vast heel inspirerend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo komen je navullingen ook eens uit de kast :)
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.