dinsdag, oktober 27, 2020

Flowers

Lots of flowers in my art journal.
Veel bloemen in mijn art journal.

I always have my Dylusions Dyalog Insert Book nearby when I'm stamping.  I use it to clean off my stamps and to pick up leftover inks from my glass plate.  That's how these pages started.
Mijn Dylusions Dyalog Insert Book ligt altijd klaar om mijn stempels in proper te maken, en resterende inkt van mijn glasplaat op te nemen.  Zo had ik enkele pagina's gevuld met bloemen om mee van start te gaan.

Distress Inks Speckled Egg, Spun Sugar and Mustard Seed were used to sponge the pages.

Met Distress Inkten Speckled Egg, Spun Sugar en Mustard Seed kleurde ik de pagina's.

Next I stamped the leaves using Distress Ink Twisted Citron and Forest Moss.  Words are from the Gerbera Daisy set, stamped with black Archival Ink.

Daarna de blaadjes gestempeld met Distress Inkt Twisted Citron en Forest Moss.  De tekststempels zijn uit de Gerbera Daisy set, afgedrukt met zwarte Archival inkt.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Gerbera Daisy, Carved Leaves Vol 1, Fine Leaves
Distress Inkpads:  Speckled Egg, Spun Sugar, Mustard Seed, Twisted Citron, Forest Moss
Archival Inkpad:  Jet Black
Dylusions Dyalog Insert Book

*****



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.