maandag, mei 17, 2021

Dictionary - Knitting

Years ago I did a series of stamped images in a small dictionary.  While I was looking for something else yesterday I found it and started flipping through the pages.  There are some more images I can do.  Today it is 'knitting'.  I colored with pencils, but the paper is very slick so pencils don't work well.

Jaren geleden deed ik een reeks in een klein woordenboekje.  Gisteren kwam ik het weer tegen toen ik eigenlijk op zoek was naar iets anders.  Ik ontdekte nog enkele woorden waar ik een afbeelding bij kan stempelen.  Darkroom Door bracht ondertussen breistempels uit, dus koos ik 'knitting'.  Ingekleurd met potloden, maar het papier is eigenlijk te glad om met potloden te werken.



I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Hand Knitted
Archival Inkpad:  Jet Black
Derwent Procolour Pencils



3 opmerkingen:

  1. Ja, ik weet het nog, een heel tof idee ! En je hebt zeker nog genoeg stempels om ermee door te gaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. do, re ,mi, fa, sol
    alweer een blaadje vol. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.