woensdag, mei 19, 2021

Gerbera Daisy

Another simple 1 layer card.  After the flower was stamped with Distress Inks I used a wet brush to spread the ink. Left the card to dry in my MISTI tool, and stamped once more with Distress Inks.
Weer een eenvoudige 1 laags kaart.  Nadat de bloem met Distress inkten gestempeld was nam ik een penseel om de inkt een beetje te verspreiden.  De kaart liet ik drogen in de MISTI, zodat ik nadien nog eens met dezelfde inkten kon stempelen.

I used a pastel pencil and paper stump to add shadow around the flower.  The sentiment was stamped with Petunia Archival ink, a new one from Wendy Vecchi.  Love her Archival inks!
Met een pastelpotlood en doezelaar schaduw aangebracht rond de bloem.  De tekst drukte ik af met Petunia Archival inkt, een nieuwe kleur van Wendy Vecchi.  Haar Archival inkten vind ik super.

DarkroomDoor stamps.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Gerbera Daisy, Happy Birthday
Distress Inkpads:  Wild Honey, Festive Berries
Wendy Vecchi Archival Inkpad:  Petunia
Talens Amsterdam Pastel Pencil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.