zaterdag, januari 08, 2022

Black & White - 538

Continuing my Black & White series.  Today I made this tag, an easy one.  I love that flower!  To cut the tag I used a die from Elisabeth Craft Designs.

Ook dit jaar ga ik verder met mijn zwart-wit reeks.  Vandaag maakte ik dit label.  De bloemenstempel vind ik zo mooi.  Het label werd uitgesneden met een stans van Elisabeth Craft Designs.

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Bright Blossoms Vol 1
Darkroom Door Small Stencil:  Dots
Dutch Sentiment:  OBP (niet meer te koop)
Archival Inkpad:  Jet Black
Elisabeth Craft Designs

2 opmerkingen:

  1. Mooi zo in zwart- wit. Ik vind het ook tof dat jij voor je zelf ook rond thema's werkt, ik vind dat heel inspirerend voor mezelf en stimulerend om mee verder te doen.
    Fijn weekend. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloem blijft een favoriet. Ook in zwart/wit heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.