zaterdag, maart 26, 2022

Black & White - 547

'Heart Art'.  I finished the last page in my black Dyalog Insert Book.
De laatste bladzijde in mijn zwart Dyalog Insert Book gevuld met 'Heart Art'.

The new Arty Hearts Collage stamp from DarkroomDoor was heat embossed.  To do the words I used the Small Sketched Alphabet set, also new.
De nieuwe collagestempel Arty Hearts met Versamark inkt afgedrukt om wit te embossen.  Voor de tekst gebruikte ik de Small Sketched Alphabet set, die ook nieuw is.

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Small Sketched Alphabet
Darkroom Door Collage Stamp:  Arty Hearts
Versamark Inkpad
WOW Embossing Powder: Opaque Bright White
Dylusions Dyalog Insert Book Black

*****

I did most pages in black and white, but there's some color too.  Click HERE to find all previous pages in this black journal.
De meeste pagina's deed ik in zwart wit, maar er zijn er ook een paar in kleur.  Als je HIER klikt kan je alle eerder gemaakte bladzijden zien.

I bought a new black one already.
Alvast een nieuw zwart boekje aangeschaft.

I keep my Dyalog Insert Books inside this cover I made a while ago, using a Ranger bubble envelope.
Alle Dyalog Insert boekjes bewaar ik samen in dit mapje, gemaakt met een bubbelomslag van Ranger.

1 opmerking:

  1. Mooi Godelieve al merk ik dat ik nog veel bij moet lezen om weer volledig op de hoogte te zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.