vrijdag, juni 10, 2022

Bee Happy

Quick pages in my Dyalog Insert Book.
Deze pagina's in mijn Dyalog Insert Book waren snel gemaakt.

A while ago I 'cleaned' my blending brushes in my journal, good for an instant background.
Een tijdje geleden maakte in mijn blending brushes schoon in mijn journal.  Zo had ik al een achtergrond om mee aan de slag te gaan.

Today I stamped the large daisy, the bees, sponged through the honeycomb stencil and added words.

Vandaag stempelde ik er de grote bloem en bijtjes op, gebruikte ik de honingraat stencil met Distress Oxide inkt, en stempelde er tekst bij.

Supplies.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Small Sketched Alphabet, Gerbera Daisy, Buzzing Bees
Darkroom Door Small Stencil:  Honeycomb
Archival Inkpad:  Jet Black
Distress Oxide Inkpad:  Peacock Feathers
Dylusions Dyalog Insert Book

*****

1 opmerking:

  1. Wat is dit prachtig Godelieve. Zo mooi die kleuren.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.