dinsdag, maart 20, 2012

Versamark & Ecoline

I always love the bright colors of Talens Ecoline inks.  They are great for backgrounds and for writing, but I wanted to be able to stamp with them too.
A few days ago I got the idea of turning a very old Versamark inkpad  into a multicolored inkpad with these liquid inks.

Ik hou van de felle Talens Ecoline kleuren.  Maar omdat de inkt vloeibaar is kan je er eigenlijk niet mee stempelen.
Een paar dagen geleden kreeg ik het idee om een heel oud Versamark inktkussen te gebruiken om er Ecoline inkt op te druppelen, en zo een veelkleurig stempelkussen te maken.

Multicolored stamping :)

Veelkleurig stempelwerk :)

And a card with multicolored Garden Inchies from Darkroom Door.
Een kaartje met veelkleurige Garden Inchies van Darkroom Door.


Darkroom Door stamps:

*****
More tutorials about Talens Ecoline on this blog HERE
Nog meer Talens Ecoline lesjes vind je op mijn blog HIER

60 opmerkingen:

  1. TOP IDEE ga ik meteen pinnen!
    Heel gaaf hhor ben net met een experiment bezig met spray ink en gewone verf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WOW! wonderful I don't own any ecoline inks....now I want some!! suzi b :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou als deze niet in DIOL. Komt dan weet ik het niet meer, wat een idee!!!!!! Helemaal geweldig Godelieve, ik heb ook een hele vieze oude versamark maar moet wachten tot na de AS, dan koop ik een nieuwe en dan wordt dit mijn ecoline kussen! Haha, GEWELDIG IDEE!!!! ,aar ook weer prachtige kaarten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk idee, maar wat ik me af vraag, in plaats van een oud versamark kussen, zou je ook geen cut-n-dry foam kunnen gebruiken??? Mijn versamark is namelijk nog lang niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het altijd proberen. Maar ik denk dat je de Versamark inkt ook nodig hebt. Eventueel een Versamark navulflesje gebruiken.

      Verwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee en wat een prachtig resultaat!

    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan!! Mooie kleuren krijg je hiermee!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great idea! I bet that would work with some Cut and Dry Foam (Ranger) if one's didn't want to wait for their Versamark pad to wear out.

    Beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee, en wat een prachtig resultaat geeft dit, moet ik dringend ook eens proberen , bedankt voor dit aan ons mede te delen!!! Je maakt trouwens altijd mooie kaarten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a brilliant idea, Godelieve - I like this and may well try it later today! Thanks so much for sharing it. Your results are brilliant x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Godelieve. Wat ben je toch een creatief wonder! Leuk dat je het idee met ons deelt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een supergaaf idee Godelieve!
    Ben er helemaal weg van, en dank je wel voor het delen, dit ga ik beslist doen, heb nog wel een oud versaMark doosje liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waaw!!!!!! dat is een superleuk idee!!!!!!!!!!!
    dat wil ik ook proberen!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful! great idea and the stamps are again- lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Just beautiful. Those colors are fabulous. Thanks for a great tip on recycling an old stamp pad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! Brilliant idea and beautiful results!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super Idee,
    dat ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi. Goed idee zeg, bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al goed dat ik m'n oude Versamark nog niet weggooide! Topidee!!! Daar kan alleen jij opkomen :) Je maakte er prachtig stempelwerk mee! Mooi effect op de inchies.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OMG hoe kom je er weer op?! Super gaaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very pretty. I love what you did and the results you came up with.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een geweldig idee!! en het resultaat is ook prachtig..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig idee, heb ook nog wel ergens een oud versamark kussen liggen. Super, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dit weer goed bedacht!!! Je krijgt er een heel leuk effect mee!! SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. inventief, mooi effect, kleurrijk .... kortom super geslaagd!
    en wij leren toch ook weer wat bij waarvoor dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, what a great idea, thank you for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee!!!
    Maar snel een stempelkussen opmaken is de boodschap! :)

    Liefs
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een slim idee! Mooi resultaat ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great idea and the cards look fantastic !!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Such a good idea! You are brilliant! Can you use clear embossing powder on it?
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I suppose you can emboss the stamped image if your versamark inkpad is not too dry. I was going to try embossing, but didn't have enough time to play today :)

      Verwijderen
  31. Wat een goed idee, Godelieve! Het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk idee en wat een prachtige kaart!!
    Nu zal mijn ouwe Versamark toch nog dienst doen.
    Bedankt om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Brilliant!!!
    Super leuk!
    Nu nog kijken hoe ik een oud versamark inktkussen kan bemachtigen :-]]]

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig idee!!! Heb nog een oude van het merk Highembos o.i.d. liggen.
    Ga het zeker uitproberen. Het resultaat zie je vanzelf op een gegeven moment wel verschijnen op mn blog.
    Dankjewel voor de supertip.
    Groetjes Gery.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Brilliant! I have always loved your Ecoline creations, and this gives new life to the media. I love the way your stamped images turned out.

    Thank you for your innovative idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een goed idee ! Bedankt voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een goed idee, het effect is geweldig! bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. AMAI ! zo mooi.. de kleuren van ecoline zijn inderdaad heel krachtig en mooi.. Super kaartjes! De kleine stempeltjes passen ook zo goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow Godelieve, what a brilliant and colourful idea, I absolutely LOVE it. Such gorgeous cards. I also have an old Versamark pad and ecoline, I'll give this a try.
    Thanks for a super tip!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a wonderful idea godelieve. The results are so amazing. I have to try it in the next time, because I have an old versamark inkpad, which looks not nice anymore, and I have big bottles of Ecoline. Thanks so much for all of your Ecoline Tutorials.
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een geweldig idee, prachtig effect, jij hebt geen Big Juicy nodig, jij hebt vesamark en ecoline ☺ M☺☺i!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldig mooi idee en resultaat!! Helemaal super!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een goed idee!
    en zo'n wazige, korrelige afdruk heeft ook wel iets.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  44. what a great idea. Beautiful stamping.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi! Ondertussen heeft Linda ook een pc met internet, ik heb haar een bladwijzer aangemaakt voor je blog, zodat ze regelmatig eens kan komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WAT EEN GEWELDIG IDEE !! Ik heb Ecoline staan en ga het zodra mijn stempelkussen leeg is zeker proberen. Bedankt voor dit kei goed idee :-)
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb je raad opgevolgd. Alleen heb ik er een Opalite kussen voor gebruikt. Er zit nu een heel subtiel glimmertje bij. Het kussen had ik eigenlijk nog niet gebruikt want het resultaat viel erg tegen maar nu heb ik er toch wat aan. Dank je wel voor de goede tip hoor.

    Gr. Janneke de Vries

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.