donderdag, juli 27, 2006

Another Hero Arts Stamp in the mail today
Nog een Hero Arts stempel in de brievenbus vandaag

Another Hero Arts stamp in the mail today... This is the stamp I received for participating in the Hero Arts 2006 "Flower for Spring" Contest. This was my Spring card. Apperently the stamp I received earlier this week was for entering the "Lots of Love" stamping contest. I corrected my mistake and changed the link in a previous post. I must have been confused by all the contests :)
Nog een Hero Arts stempel bij de post vandaag... Dit is de stempel die ik ontving om deel te nemen aan de Hero Arts 2006 "Flowers for Spring" wedstrijd. Dit was mijn inzending. Blijkbaar was de stempel die ik eerder deze week ontving bedoeld voor mijn deelname in de "Lots of Love" stempelwedstrijd. Ik heb mijn fout verbeterd , de link is veranderd in de vorige post. Al die wedstrijden brachten mij een beetje in de war :)

2 opmerkingen:

  1. You lucky girl! congrats you deserve this prize! I can't wait to see what you create!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well, I can't wait to see what magical creation you come up with!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.