vrijdag, april 03, 2009

Good Luck!

Super quick and really easy :) A photo from a few days ago. Sentiment says "Good Luck" in Dutch. Used a cuttlebug embossingfolder and oval nestabilities. White gelpen on the tiny flower. I used a punch on the corners.
Super snel en echt makkelijk :) De foto nam ik een paar dagen geleden in onze tuin. Cuttlebug embossingfolder en ovale nestabilities gebruikt. Het bloemetje met een witte gelpen ingekleurd. Hoekjes afgerond met een pons.
Wil je deze kaart ontvangen, samen met het ongemonteerde tekststempeltje? Laat dan een berichtje achter bij deze post. Na het weekend pik ik er een naam uit. Veel geluk ;)


Stamps by Odd Bird Planet:
Veel geluk, Five petal flower

20 opmerkingen:

  1. Jaaaah, lieveherebeestjes, die horen echt bij dit lenteweer! Wat een schattig kaartje!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Godelieve. Zo'n geluksbrenger is welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Godelieve,

    als beginnend blogger, kijk ik elke dag vol bewondering naar jou blog!
    Dit kaartje is ook weer prachtig.
    groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sweet ladybird!! beautiful card... and yeah, spring is in the air!! the sun is shining!! enjoy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even mijn stempels nagekeken en,nou,dat tekststempeltje zou ik graag toevoegn aan mijn verzameling!
    En dat kaartje is bij deze stippengek ook van harte welkom!
    Op mijn blog is ook een kleinigheidje te winnen....
    Groetjes van Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miek Vugts-Coendersapril 03, 2009 11:39 a.m.

    Het is echt een schatje.
    Wat een ontzettend lief kaartje
    Groetjes Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ehmmmm.. slijm.. slijm.. mogen we deze prachtige foto ook van je ontvangen? De vorige was al een heus kadootje. En dat zou deze ook zeker zijn.. ;) Ik krijg zo'n gevoel van 'hebben hebben' als ik deze foto zie..

    Nou ja: 'nee' heb ik en 'ja' kan ik krijgen toch? ;)

    liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Godelieve,

    de foto vond ik al mooi, maar de kaart is prachtig en lief.Echt lente.

    groetjes
    charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is FABULOUS! Your photos are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend simpel misschien, maar echt super om te zien :-) Ik word er helemaal vrolijk van.

    Gr. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwie wat een mooie kaart weer.
    En ook ik doe graag weer mee.
    Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a perfect example of how beautiful a simple card can be. Great photography! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart weer! sta versteld van je foto kaarten! En print je die dan altijd zelf?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so striking! Love the way you use your photos on cards Godelieve, they are fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what an incredible close up photo this is. I like how you cut it in an oval and matted it. Very fun card.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a fun and happy card! That picture is fabulous! So crisp! I like the simple touch of rounding the bottom corners too. :>

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Mathilda,

    Mooie kaart met frisse kleuren, wat maak je toch fantastische foto's.
    Zo'n simpel lieveheersbeestje lijkt wel exotisch...
    Een originele mathildakaart ontvangen lijkt me te gek.
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.