maandag, mei 18, 2009

Odd Bird Planet - grabbag winner

Thank you everyone for so many nice comments on my "grabbag giveaway" post!! I wish I could send 79 bags... Unfortunately I can't.
I used Random.org to pick a winner.
Congratulations to :

Dank je wel allemaal voor de leuke reacties bij mijn "grabbag giveaway" post! Ik zou willen dat ik jullie allemaal een pakje rubber kon sturen, kan jammer genoeg niet...
Hierboven zie je wie de winnaar is.
Gefeliciteerd Trudie (Truutske)!!
Ik stuur je een mailtje. Veel plezier met de stempels!


For those who are looking for the grabbags in Odd Bird Planet's store, here's a link:
Voor wie op zoek is naar de grabbags in Odd Bird Planet's online shop, hier is een link:

Rubber by the ounce

9 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb ik je meteen een mailtje terug gestuurd....
    Ik wist niet was ik las. Helemaal geweldig joh. Ben er erg blij mee en echt verrast.
    Mijn dag is echt 'n zonnige dag geworden.
    Heel hartelijk dank.
    Hobbygroetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well done to Gefeliciteerd Truutske on winning ;)
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat aan de winnaar,geniet ervan(al ben ik wel een ietsepietsie jaloers,zou hopen dat ik bij de winnaars was!)maak maar vele mooie dingen met al die stempeltjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Truutske!
    Veel plezier met je mooie prijs, maar dat zal vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Trudie en veel plezier met je grabbag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat Trudie, geniet van al die prachtige stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Well congratulations Trudie! Enjoy those stamps! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations!! What a fun win!:>

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat met je prijs Trudie. wat een boel leuke nieuwe stempels voor je, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.