maandag, mei 11, 2009

Things you can do...

... with stamps from an Odd Bird Planet grabbag. I cut out a window in my first card, and stamped a bird inside the card.
Wat je zoal kan doen met stempels uit een grabbelzak van Odd Bird Planet... Bij de eerste kaart heb ik het kadertje uitgesneden, en een vogel binnenin gestempeld.

Simple coloring with pencils. Birds and topiary are on 3D foamtape.
Lichtjes ingekleurd met potloden. Vogels en vormsnoeiboompjes zitten op 3D tape.

Flowers are cut out to use as embellishments on future cards. A cute "thank you" tag.
Uitgeknipte bloempjes om kaartjes op te vrolijken. Een klein "bedankt" label.

I used only a few from the 50 stamps in the 5 oz grabbag I ordered. You can see the pile HERE.
Nog maar enkele van de 50 stempels gebruikt uit de 5 oz (ong 15o g) grabbelzak die ik besteld heb. Je kan de stapel HIER zien.

Stamps from Odd Bird Planet:
Rubber by the ounce: 1 oz - 1 Full Pound.

17 opmerkingen:

  1. Oh wat vreselijk heel erg leuk! Ik wil ook zo'n zak, kga gelijk even kijken! Dank weer voor je leuke tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow, I think I need some grab bags!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, these are just great. Very sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ideeën weer!
    Ik wacht vol spanning op mijn bestelde grabbag!

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those are all wonderful. I love the glassine tag/bag filled with flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als ik jouw kaartjes zie,zou ik zin krijgen om ook zo een zakje te bestellen!!!mooi gedaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kasteel is GAAAAAF!!
    Erg leuke kaartjes ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes! Dat zakje met bloemetjes zou ook een leuk cadeautje kunnen zijn. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love all the bright and colorful cards! That's a whole lotta rubber! :>

    BeantwoordenVerwijderen
  10. you are always amazing... I really enjoy how you turn simple image into so many lovely works! If your cards are open for sell, I will be the first to shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so very cute too!! I just love the first one with the wall at the bottom and the bird in the window and the flowers around it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kaartjes leuk, mijn voorkeur gaat naar de vogeltjes, ja ik ben echt gek op de vogeltjes van Odd Bird Planet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Count me in on the grab bag. That's a cute card.
    Judy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really enjoy all the sample cards that come up in my mail and the way you use unusual stamps.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.