donderdag, april 12, 2012

Golden Oldies - 13

 Another card made with old stamps and new inks.
Weer een kaartje met oude stempels en nieuwe inkt.

 I heat embossed the heart stamp and the edges of the oval diecut, clear embossingpowder on Versafine #Onyx Black ink.
De hartstempel en de randjes van de ovale stans werden geëmbossed met kleurloos embossingpoeder of Versafine #Onyx Black.

 I stamped the text background with Versamark ink on Canson Bristol paper, dried it with a heattool, and colored the paper with Distress Stains.  I was expecting to see a resist, but instead it added a soft texture, that feels like velvet :)  Happy accident.
Eerst stempelde ik de tekst achtergrondstempel met Versamark inkt op Canson Bristol papier, goed drooggemaakt met de heattool, en daarna met Distress Stains het papier gekleurd.  Ik dacht dat dat een resist effect zou opleveren, maar ik kreeg dit reliëf in de plaats, het voelt aan als velours.  Leuk als er zoiets onverwachts gebeurt.

I used:

Stamps:  PSX: K-3237, F-2232
Inks: Distress Stains #Broken China, Crushed Olive, Versamark inkpad, Versafine #Onyx Black
Hero Arts: Sticky Pearls
Nestabilities

11 opmerkingen:

  1. oooooooo happy accident indeed, doesn't it look gorgeous!
    I've been wading through my craft space recently finding all my golden oldies...some bring back some funny moments (ie 'what on earth was I thinking buying that!!??!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje MAthilde, ik verbaas me over de steeds weer wisselende stijlen die ik bij je tegenkom!
    Ik vind ook de kleurencombi erg vrolijk, en dat stempeltje: een schéétje!
    gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and lovely colour combo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oude stempels in een nieuw jasje, het is een super idee! Leuk je happy accident, hier gebeuren alleen bad accidents :) Ga ik ook eens uitproberen! En je knipwerk is weer 'wow'! Dat ik de kleuren heel mooi vind, daar twijfel je niet aan denk ik :) Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet zo thuis in al die inkten... Maar het moet plezant zijn als je onverwachts een verrassend effect verkrijgt. IK vind het zeker een mooi kaartje, en met een lentegevoel.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat die oude stempels toch ook nog hun charme hebben , ik vind het echt zo'n lieve, mooie stempel , heel mooi gedaan, ik sta der volledig achter!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a darling stamp! PSX made some great ones! Love your card, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke kleuren.
    oude maar mooie stempel die resulteert in een heel fijn kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje van een kaartje Godelieve. De kleuren zijn stralend er bij.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje met dit schattige stempeltje. En je achtergrond is echt hartstikke leuk geworden. Leuk zo'n onverwacht effect.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, mooie kleuren, maar ook heel mooi knipwerk.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.