vrijdag, april 06, 2012

Tags on Cards

Today I chose some tags I made earlier, cream cardstock, Distress Inks and background stamps, to make some quick cards.
Vandaag koos ik enkele labels die ik eerder al maakte, cardstock, Distress inkten en achtergrondstempels, om snel een paar kaarten te maken.




Tag & Hero Arts Friend Definition Stamp




ETA: If you click on "tag" below each photo, you can see the original blogpost with info about the tag.
PS: Als je op "tag" klikt onder elke foto, ga je naar het originele bericht met info over elk label.

20 opmerkingen:

  1. keuzes maken uit een dergelijke serie mooie kaarten wordt moeilijk.
    De combinatie van achtergrond én de tag is voor iedere kaart een voltreffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig Godelieve...van wie zijn de tekststempels als ik vragen mag...en dan met name ..ik wens je..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mieke, ik heb nu links onder elke foto gezet, om naar elk bericht over de labels te gaan. Misschien vind je daar al wat je zoekt?
      Het tekststempeltje met "Ik wens je" kocht ik bij Elke Verschooten in Antwerpen. Een tekst die heel vaak te gebruiken is.

      Verwijderen
  3. Wat een goed idee! erg mooi zijn de combinaties geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous collection of tag cards !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi je kaartjes EN de tags! Ik heb wel een zwak voor tags maar ben er zelf niet zo goed in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Scitterend Godelieve je tagkaarten. Erg mooi en leuk idee en prachtig uitgevoerd.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze stuk voor stuk mooi, en zo op een rij, helemaal geweldig!!! Fijne paasdagen Godelieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great tags. Thanks for sharing their photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great idea! They are awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. thank you so much for these wonderful ideas! I really enjoy making tags and it's a lot of fun to work on that size of creative "canvas", but I am usually at a loss as to what to do with them afterwards. This post gives me a new appreciation for how great tags can look on a card front. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend allemaal! Ben een grote fan van jouw werk!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like your tags and the finished cards very much. Great combinations, lovely to see them all together!
    Happy Easter
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elke keer een mooie bijpassende achtergrond! Bij die bubble wrap dacht ik even dat ik de Polka Dots van DD zag, super gedaan!
    Heel mooie serie. Heel inspirerend ook, alleen één klein probleempje, ik heb niet zo'n mooie voorraad labels voor het grijpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful set of cards!
    Happy Easter to you and your family.
    LG Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi je serie! Ben vooral gek op de 4e tagkaart!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful tags and cards.

    Happy Easter to you and yours

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed idee zeg, zo'n prachtige serie labels om er nog mooiere kaarten van te maken! Prachtig naast elkaar, stuk voor stuk heel mooie kaarten!
    Fijn paasweekend!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh prachtig, wat een leuk idee !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a prachtig looking bunch of cards with tags...a great idea to put them onto cards...love it!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.