maandag, april 30, 2012

Darkroom Door Cards - Hello Thanks

On these cards I used a favorite Darkroom Door set:  Art De Fleur Vol 1
Een paar kaartjes gemaakt met één van mijn favoriete Darkroom Door sets:  Art De Fleur Vol 1

First I stamped the images with my home made multicolored inkpad  (here's a blogpost about it:  CLICK)
Eerst een afdruk gemaakt met mijn meerkleurig zelfgemaakt stempelkussen (beschreven in deze blogpost:  KLIK)

Then I over stamped with Ranger Archival ink #Olive and Plum.  I also used these inks to stamp the circle sentiments.

Daarna er overheen gestempeld met Ranger Archival inkt #Olive en Plum.  Dezelfde inkt gebruikt om de tekstrondjes te stempelen.



Darkroom Door stamps:

Darkroom Door stempels kan je in Nederland vinden HIER

3 opmerkingen:

  1. Deze bloemen zijn ook één van mijn favorieten. Mooi effect met je zelf gebrouwen stempelkussen! Het doet mij eraan herinneren dat ik dat ook nog eens moet maken, zo'n inktkussen. Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is prachtig gedaan !! En die stempels zijn ook zo mooi !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.