donderdag, maart 26, 2015

Darkroom Door - Carved Pods

Darkroom Door released a bunch of fabulous new stamps again.
Darkroom Door bracht weer mooie nieuwe stempels uit.

 I was happy to see a set of rubber stamps in this release, based on my carved pods.
Zo leuk om weer een stempelset te zien, die gemaakt is met mijn gekerfde stempels.

 Some of my photos that inspired me.
Een paar van mijn foto's die me inspireerden.

Darkroom Door Rubber Stamps:
Carved Pods
Thanks to Rachel Greig from Darkroom Door, I can give away a set of these Carved Pods stamps here on my blog.  Leave a comment here below this post if you would love to win them. (No anonymous comments please!)  I'll announce a winner on Tuesday, March 31th.  
Good luck!
Dank zij Rachel Greig van Darkroom Door mag ik een set van deze Carved Pods stempels weggeven hier op mijn blog.  Wil je ze winnen, laat dan een reactie achter hier bij dit bericht.  (Geen anonieme reacties aub!)  Dinsdag 31 maart trek ik een winnaar.
Veel geluk!

PS: Bij Leuke Stempels zag ik een mooie collectie Darkroom Door stempels, waaronder ook de nieuwste!  

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set stempels weer!!!
    heel mooi Godelieve!
    je foto`s zijn ook zo schitterend!
    Ik waag graag een gokje !
    lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. More lovely carved stamps designed by you. My Darkroom do wish list just got longer!
    Suzi B xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat doet me denken aan mijn poging om een gummetje om te toveren in een stempel..! Volgens mij is heel creatief stempelliefhebber verslaafd aan poppys.. en ik ben het ook! mijn favoriete bloem (ok ok, anemonen dingen ook mee naar de favoriete plek ☺☺) wat heerlijk voor je om je ontwerpen terug te zien in de stempelsets!
    ik ding graag mee!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poppies, die konden niet ontbreken in de collectie. Je collectie groeit wow!
    Ik vind die lijntjes erbij ook heel mooi. Een supermooie sheet weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Godelieve, kwam even kijken naar jou Inspiration Wednesday, via Anneke.
    En zie hier een bijzonder mooie sheet en die is ook nog te winnen, dat laat ik niet aan mij voorbij gaan om een kansje te wagen!
    Crea-groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat dat er weer een set van je gekerfde stempels wordt uitgebracht; ze zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer mooie stempels. Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat zijn weer super-prachtige stempels Godelieve, proficiat ! Ik waag m'n kans ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer een mooie serie gemaakt.Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi, wederom prachtige handgesneden stempels. Heb je weer heel mooi gedaan Godelieve! Ik hoop een kansje te maken op deze prachtige stempels...hartelijke groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your carved seed pods. Poppies are one of my favourites too. You are very clever, I'd love to be able to carve stamps like that!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your carved pods are amazing! How clever you are! I really must practice my carving. :-)
    Congratulations!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Godelieve met alweer een uitgave door Darkroom Door van door jou gekerfde prachtige stempels ! Ze hebben bij D.D. een heel goede smaak ;-) Ik waag ook graag nog eens mijn kans om deze sheet te winnen en lukt het niet dan zetten we ze wel op ons winkellijstje. Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love these beautiful pods, Godelieve! They are gorgeous.... your carvings are amazing! Congrats to you on this beautiful set!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations Godelieve, on having another set of your fabulous carved stamps available to us all. I love your designs and can't wait to see all the lovely things you can make with these. If I win them will you autograph the box?;)
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Godelieve, dat er weer stempels uitkomen van jouw hand...ze zijn weer erg leuk en origineel!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my goodness, Godelieve! These are so gorgeous! I've tried carving flower pods and none have turned out.

    Yours are so graceful. Just gorgeous!

    BTW, I was using the hand-carved stamp you sent me just yesterday. It's a favorite of mine.

    Thanks for the chance to win.

    Warmly,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een hele mooie set, Godelieve. We hebben ze inderdaad ook weer opgenomen, met oa. nog een heleboel andere nieuwe stempelsets van DarkroomDoor. Gewoon....omdat het zulke mooie stempels zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is an amazing design, thanks for giving us the chance to win the lovely stamps ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You must be very proud, that is a lovely set of stamps. I really like the textures on the pods as well as on the backgrounds. We used to use poppy seed heads a great deal in corsages & Christmas floral arrangements - we'd dry them earlier in the year & then spray them metallic colours for the festive creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldigge set .mooi om mee te mogen werken

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat lijkt me geweldig! ben groot fan van Darkroom Door en van jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love these stamps! I have been obsessed with poppies and their pods are so interesting. Thanks for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een leuke set,hier waag ik mijn kans voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je weer prachtige stempels gemaakt. Bedankt voor de kans deze set te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Godelieve, wat leuk om eens te zien hoe je inspiratiefoto's tot een eindproduct zijn geworden! Het is een prachtige set geworden. Ik waag graag een kansje. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een dikke pluim mag je opnieuw op je hoed steken ! Professioneel gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.