maandag, maart 09, 2015

Live Simply

Found a half finished card in my stash.  Today I added one of yesterday's butterflies, doodling and words from Darkroom Door's Enjoy The Ride stamp set.

Een half afgewerkt kaartje gevonden in mijn voorraad.  Vandaag stempelde ik er de tekst bij, en gebruikte één van de vlinders die ik gisteren maakte.

I used:
Darkroom Door Stamps:  Carved Flowers set,  Enjoy The Ride Set, Dots Texture Stamp, Criss Cross Texture Stamp
Archival Inkpad: Jet Black
Distress Inkpad:  Cracked Pistachio
Distress Paint:  Picked Raspberry
Black pen
Tiny Attacher
Ribbon & twine

6 opmerkingen:

  1. Really like your creation today. Cracked pistachio is a wonderful colour & doesn't that lime green border enhance your colours !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Live simply... and create fabulous cards! ;)) Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zelf gekerfde stempels ingezet, top! En ik zie een nieuwe Distress kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the card, colours and butterfly!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the card, colours and butterfly!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig !! Zaterdag heb ik ook eindelijk die Pistachio, zo'n mooie kleur, kijk er al naar uit om ermee te werken ! Bedankt voor de inspiratie ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.