maandag, maart 23, 2015

Darkroom Door - Stamp Quote

I really had no clue!
Ik had echt geen idee waar het toe zou leiden toen ik mijn eerste stempeltje kocht!


Darkroom Door Quote Stamp:
Stamp

Here's a little booklet I made with this quote on the front cover.

Een boekje gemaakt met deze tekststempel op de voorkant.

I started with a sheet of copy paper and the Polka Dots Background stamp, stamped with Distress Paints.
Ik begon met een vel printerpapier waarop de Polka Dots achtergrondstempel werd afgedrukt met Distress Paints. 

I folded the paper and made a cut as shown on the photo.  Then I stamped the pages and added photos.
Het blad papier gevouwen en een insijding gemaakt zoals je op de foto hierboven kan zien.  Daarna de bladzijden gestempeld en fotootjes opgeplakt.

The cut makes it possible to turn the paper into a booklet.  
Door de insnijding kan uit het A4 blad eenvoudig een boekje geplooid worden. 

I had no clue that I would collect so many supplies :)
Ik had geen idee dat ik zoveel stempelspullen zou verzamelen :)

I had no clue that my carved stamps would be turned into rubber stamps by Darkroom Door :)
Ik had geen idee dat mijn gekerfde stempels ooit als rubber stempels zouden worden uitgebracht door Darkroom Door :)

I had no clue that I would meet Rachel Greig from Darkroom Door :)
Ik had geen idee dat ik Rachel Greig van Darkroom Door zou ontmoeten :)

I had no clue that I would use so many Darkroom Door stamps to create this booklet :)
Ik had geen idee dat ik zo veel Darkroom Door stempels zou gebruikten om zo'n klein boekje te stempelen :)

I used:
Darkroom Door Quote Stamp:  Stamp
Darkroom Door Background Stamp:  Polka Dots
Darkroom Door Texture Stamp:  French Script
Darkroom Door Stamp Sets:  Full Bloom Vol 2, Wildflowers Vol 1, Photography, Simply Circles, Stamper, Carved Flowers
Distress Paint:  Mowed Lawn, Salty Ocean
Distress Inkpad:  Salty Ocean
Ranger Archival Inkpad:  Jet Black
Black pen

11 opmerkingen:

  1. This is fabulous. Will try the booklet folding & cutting technique. I had no clue that being creative & crafty stuff would be so addictive !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig en leuk boekje geworden. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I had no clue I would admire your creativity so much.
    Het is weer een mooi boekje geworden.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your little book! Actually, I sort of knew that potentially I could get hooked on stamping and stayed away from rubber and ink for quite a while after I began card making. Eventually I cracked and bought my first stamp... the rest, as they say, is history! Do you still have the first stamp you bought and if so, do you still use it? Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig.... en die stempel "stamper" van DRD... die staat nu op mijn to-buy lijstje:)))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die quote stamp is voor jouw gemaakt denk ik :)
    Ik vind het een supermooi boekje. Mooie foto's, prachtig stempelwerk, héél leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ode aan zoveel jaren stempel'kunst' want jij bent een crack in stempelen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een prachtig, leuk boekje ! Super gedaan, mooie kleuren, en tof met al die teksten en foto's ! Het is weer zalig genieten van het werk van zo'n beroemde "stempeldame" !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I LOVE your quote book! What a fantastic collection of stamps! This showcases your work so nicely. Chapeau! Oh and the quote about ' I had no clue...' Very definitely applies to me too!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit had ik gemist , ook dit is een superleuk boekje. Rachel G. was ik daar niet bij:)?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.