donderdag, juni 21, 2018

Before and After #20

This was a gel print that I made for the "black & blue" topic in Birgit Koopsen's 31 days of gelprinting challenge.  But I didn't like it.  On this photo I had already sponged a layer of white paint on top of the blue, to see if I could "rescue" the print.  The blue paint is still showing.  And I started adding white dots with a gel pen.
Dit was een gelprint die ik maakte voor het "zwart & blauw" thema van Birgit Koopsen's 30 days of gelprinting challenge.  Maar ik vond die niet mooi.   Op deze foto heb ik al een laagje witte verf er overheen gesponst, in een poging om de print te redden :  Je kan hier en daar de blauwe verf nog zien.  Met een gelpen maakte ik witte stipjes.

The stencil and white paint I used.
Met deze witte verf en stencil gesponst.

Much better :) 
Dat ziet er beter uit :)

6 opmerkingen:

  1. Super mooi, doet me denken aan, een stof van Java... in de batik gebruiken ze daar ook heel veel puntjes. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is prachtig geworden, die stipjes maken het echt "AF" !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is die helemaal gered! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.