donderdag, juni 07, 2018

Pages in my Gel Print Journal #9

 So glad I turned my gelprints into a journal.  Here's another page I finished.
Zo blij dat ik mijn gelprints ingebonden heb.  Weer een pagina af gemaakt.

 A lot of pages in my gel print journal need something to finish them.
Heel wat bladzijden in mijn gelprint journal hebben nog wat afwerking nodig.

 For this print I used an embossing folder on my gel plate.
Voor de print gebruikte ik deze embossingfolder op mijn gel plate.

 I doodled around the flowers and used Darkroom Door's Alphabet Medley stamp set to stamp a quote that I found online.
The small flower from the Full Bloom Vol 2 set is a favorite little stamp that I use often.

 De bloemen losjes nagetekend met een zwart pennetje.  Met de Alphabet Medley stempelset van Darkroom Door een citaat gestempeld dat ik online vond.  Het gestempelde bloemetje uit de Full Bloom Vol 2 set is een favoriet stempeltje dat ik regelmatig gebruik.

Darkroom Door Stamps

White higlights around the letters finished off this page.
Met witte accentjes rond de letters was deze pagina af.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Alphabet Medley, Full Bloom Vol 2
Micron Pens
White Signo Gel Pen 

6 opmerkingen:

  1. Een heel goed idee en zo kan je er altijd nog wat aan verder werken en wat details toevoegen.
    Trouwens heel, heel mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boekje wordt een echt pareltje!
    'k Ben stiekem jaloers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is weer een prachtige pagina, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige pagina! Lijkt me heel leuk om in te bladeren dat boekje, inspirerende teksten ook allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.