maandag, juni 04, 2018

Pages in my Gel Print Journal #8

 Another quick page in my gel print journal.  Found a quote online:  Every Flower must grow through dirt.
Gedoodled op een pagina in mijn gelprintjournal en er een citaat bij gestempeld dat ik online vond.

This journal is filled with prints from Birgit Koopsen's 31 days of gel printing challenge.  And this print with silly flowers was made for the crayon resist prompt. 
Mijn journal is gevuld met prints die ik maakte voor de 31 days of gel printing challenge van Birgit Koopsen.  Voor het crayon resist thema tekende ik deze "geweldige" bloemen :)

I used an old Hero Arts Alphabet set to stamp the words.
Met een gouwe ouwe alfabetset van Hero Arts de tekst gestempeld.


I used:
My gel print journal
Hero Arts Stamps:  LL762 Printer's Lowercase
Archival Inkpad:  Jet Black
Artline Black Pen
Signo White Gel Pen

4 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige pagina, mooie kleuren en super gedoodled ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die losse bloemetjes! Toffe tekst ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw gelprint-journal wordt telkens mooier en mooier.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.