dinsdag, juli 17, 2018

Art Journal Summer School 2018 - #2

 I'm taking Marieke Blokland's Art Journal Summer School 2018 class.  I'm not able to do each lesson, so I'm combining things :)  
Inspiration for this spread came from Marieke Blokland, and some of my own pictures.

Home made ice tea

Ik schreef me in voor de Art Journal Summer School 2018 lesjes van Marieke Blokland.  Alle lesjes ga ik niet kunnen doen, daarom heb ik er enkele gecombineerd.
Inspiratie voor deze spread kwam van Marieke Blokland, en zomerse foto's die ik in de tuin maakte.

Bathing birds

I used:
Talens Amsterdam Acrylic Paints
Dylusions Creative Journal

6 opmerkingen:

  1. Wauw, dat heb je prachtig gedaan Godelieve, mooi getekend en ingekleurd. En natuurlijk zijn je inspiratie-foto's supermooi ! Die ijsthee ziet er lekker uit, heerlijk bij dit weer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER MOOI!!!
    echt een beauty!
    prachtige tuin heb je ook.van wat ik er stedes zo van zie....ook groot denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof hoe je je foto's en jouw zomer integreert in de lesjes. Heel mooi gecombineerd.
    Je schilderde heel mooie bloemen. Die krabbels rond de bloemen, tof he? Daarvoor alleen al zijn die lesjes leerrijk.
    Op een witte achtergrond werken vind ik wel moeilijk. Dat ben ik niet gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spread. Ik vind die bloemen er omheen ook zo leuk gedaan. En dan die gave foto. Op het juiste moment genomen. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel gaaf en slim om wat opdrachten te combineren, super leuk om dit te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.