woensdag, juli 18, 2018

Painted Poppies

 Painted poppies on this get well card.
Een beterschapskaartje met klaprozen.

 I used some leftover paint on my "palette" after a spread in my journal, to paint some quick poppies.
Met wat overgebleven verf over op mijn "palet" van een spread in mijn journal, schilderde ik snel een paar poppies.

To sponge the background I used these Distress Oxide inks and the small Mesh stencil from Darkroom Door.
Om de achtergrond te sponzen gebruikte ik deze Distress Oxide inkten en de kleine Mesh stencil van Darkroom Door.

I used:
Acrylic Paint Talens Amsterdam
Distress Oxide Inkpads:  Peeled Paint, Lucky Clover, Broken China
Darkroom Door Small Stencil:  Mesh
Artemio Tekststempel
Crea-Nest-Lies Double Stitch XXL Die

4 opmerkingen:

  1. Supermooi! Dit mag weer een reeksje worden van mij :)
    Komt super uit op het papier met linnenstructuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this. I think it's great to combine your own painting with some stamping or stenciling to create a card. You do it beautifully! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat prachtig, die geschilderde klaprozen ! Jij hebt geen stempels meer nodig ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.