zaterdag, oktober 27, 2018

Black & White - 382

 I have no idea why I had to mess up the first page in this black journal by punching holes in it months ago.  I had added a messy gesso layer and the stamped quote.  Then I was stuck and didn't know what to do with it.  But today I finished it with more stamping, chitchat stickers, tape and white pen work.  I'm happy :)

 Geen idee waarom ik de eerste pagina van mijn zwart Dylusions journal moest verprutsen door er rondjes uit te ponsen maanden geleden.  Een laagje gesso en een gestempelde tekst onderaan, verder kwam ik niet.  Maar vandaag maakte ik het verder af met stempels, chitchat stickers, een stukje tape en lijntjes met een witte pen.  Nu kan ik eindelijk verder :)

 I even saved the punched circles.
Zelfs de rondjes zaten nog in het journal.


I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Artist Palette
Darkroom Door Texture Stamp:  Chevron
Darkroom Door Eclectic Stamps:  Paint Tubes, Pencils
Talens Amsterdam Gesso
Archival Inkpad:  Jet Black
Signo White Gel Pen
Tim Holtz Idea-ology Chitchat Stickers
Dylusions Black Dyalog Insert Book

4 opmerkingen:

  1. Een perfect journal voor je z/w items op zaterdag. Heel mooie pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi afgewerkt, het is een prachtige pagina geworden. Overkomt mij ook, dat ik halverwege niet meer verder weet, maar na een tijd komt er dan toch weer inspiratie. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.