vrijdag, oktober 19, 2018

Set of Christmas Cards

 Yesterday I showed how I made the patterned paper, using Distress Oxide inks and a Darkroom Door stencil.  Here it is used on 2 Christmas cards.  To keep them in the traditional colors I added gold embossing.

 Gisteren toonde ik hoe ik het gedessineerd papier maakte met Distress Oxide inkt en een stencil van Darkroom Door.  Deze 2 kerstkaarten maakte ik er mee.  Om in de traditionele kerstkleuren te blijven gebruikte ik gouden embossing.

I love to fold my cards like this.  And the new Sentiment Stamps from Darkroom Door fit perfectly on the narrow side.
Dit vind ik een toffe vouw.  De nieuwe Sentiment Stamps van Darkroom Door passen net op het smalle deel, en je kan de dubbele verzendkosten voor een vierkante kaart (in België) vermijden.

I used:
My home made patterned paper
Darkroom Door Sentiment Stamps:  Christmas
Darkroom Door Word Block Stamp:  Christmas
Versamark Inkpad
Detail Gold Embossing Powder
Sizzix ThinlitsTim Holtz: Winter Wonderland
Sizzix Framelits Tim Holtz: Stitched Squares
Signo Uni-Ball Gold Gel Pen

*****

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel mooi kaartmodel. Je kaartjes zijn prachtig geworden. Heel mooi met het goud en de witte rendieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes! Het lijkt me heel mooi om zulke herten te kunnen maken. Ik vind de ruiten ook heel mooi gemaakt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, je achtergrond is supermooi en die hertjes en de gouden tekst maken het perfect ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.