zaterdag, maart 09, 2019

Black & White - 400

Many years ago I started posting a black & white item (almost) every Saturday.  I can't believe I reached 400 black & white posts today.  For this milestone I wanted to create something larger than a card.
So I made a spread in my square black Dylusions creative journal, using only stencils, gesso and pens.  No stamping today.
I made a Black & White #300-399 collection with clickable images at the end of this blogpost.

Heel wat jaren geleden ben ik gestart met een (bijna) wekelijkse zwart-wit creatie op zaterdag.  Niet te geloven dat het vandaag al de 400ste is.  Voor deze mijlpaal wou ik iets groters maken dan een gewone kaart.
Dus nam ik mijn vierkant zwart Dylusions creative journal en maakte een spread.  Daarvoor gebruikte ik enkel stencils, gesso en enkele pennen.  Geen stempels deze keer.
Onderaan dit blogbericht maakte ik een collectie met de zwart-wit berichten van 300 tot 399.  De plaatjes zijn aanklikbaar.

 The Carved Flowers, Carved Leaves and Wellbeing stencils are new stencils by Darkroom Door.
De Carved Flowers, Carved Leaves en Wellbeing stencils zijn nieuw bij Darkroom Door.

I also used the Polka Dots and Oval Set stencils.
Gecombineerd met de Polka Dots en Oval Set stencils.

Darkroom Door Stencils.

On the white oval I traced the letters from the Wellbeing stencil.
Op het witte ovaal gebruikte ik de Wellbeing stencil om te letters te tekenen met een zwart pennetje.


I used:
Dylusions Creative Journal Black Square
Darkroom Door Large Stencil:  Carved Flowers
Darkroom Door Medium Stencil:  Wellbeing
Darkroom Door Small Stencils:  Carved Flowers, Carved Leaves, Polka Dots, Oval Set
Gesso: Talens Amsterdam
Mini Ink Blending Tools
Micron Pen
White Gel Pen

*****




11 opmerkingen:

  1. Congratulations on your 400th B&W post! I've been inspired by these most weekends and love all the gorgeous different and varied designs you've created. I hope you'll continue - I look forward to Saturday B&W!
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie spread geworden, ik dacht nog wel: "hoezo geen stempels gebruikt?" maar zag dus dat er nu een stencils zijn van de carved flowers enz. Leuk hoor. Ik ga nu al je ander foto's even belijken. Ik vind het geweldig dat je zo veel zwart/wit hebt kunnen maken. Ik probeer het ook wel eens maar vind dan bijna altijd dat het net rouwkaarten zijn, dan mompel ik altijd in mezelf: " hoe kan dat zou, bij Godelieve heb ik dat nooit!"
    Fijn week end en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. First time here, I like very much.
    All the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Indrukwekkend dat overzicht, wow! Van harte proficiat met deze 400ste post! Toch geen makkelijk iets die z/w uitdaging maar je slaagt er toch elke zaterdag in om iets moois en origineels te maken.
    De spread van vandaag is heel erg mooi! Je bloemen doen het zo goed als stencil, echt top! Leuk detail die zwarte letters op het (de?) witte ovaal.
    Op naar de volgende 100? Ik hoop het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie 400ste zwart-wit-creatie !
    Indrukwekkend om ze allemaal (een vierde dan toch) bij elkaar te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De 400e zwart-witcreatie al! Proficiat! En ze zijn telkens weer prachtig, deze ook! Leuk dat je dit met stencils gemaakt hebt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je 400e! Ook deze is weer inspirerend. Wat is zwart-wit toch stijlvol. Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, proficiat met je 400e zwart-wit creatie, en zo prachtig ! Die stencils zijn supermooi en ook de teksten. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Wat een fantasie en talent, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige collectie black and white!!!een dikke proficiat en doe gewoon verder , je bent een bron van inspiratie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 400 al! Wow, wat een prestatie! Proficiat !Ook deze is weer mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.