maandag, mei 04, 2020

Before & After #36

Pages in my Dyalog Insert Book
Pagina's in mijn Dyalog Insert Book.

When I'm working with stencils I always have paper nearby to clean my stencils.  In this case it was a Dyalog Insert Book.  That's how today's pages started.
Als ik met stencils werk houd ik altijd papier bij de hand, om mijn stencils na gebruik op af te drukken. Of mijn Dyalog Insert Book zoals hier.  Zo had ik al een achtergrond klaar.

Stamp from these Darkroom Door Sets were used with Archival Ink.  I inked the edges with Distress Oxide inks and used colored pencils here and there.
Stempels uit deze Darkroom Door sets afgedrukt met Archival inkt.  De randen gesponst met Distress Oxide inkten.  Hier en daar iets ingekleurd met potloden.


I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Buzzing Bees, Nature Walk, Wings
Darkroom Door Small Stencils (on the background):  Carved Flowers, Wildflowers, Mesh, Dots, Ferns
Archival Inkpad:  Potting Soil
Distress Oxide Inkpads:  Worn Lipstick, Vintage Photo
Pencils:  Derwent Procolour
Dylusions Dyalog Insert Book Blank

*****

4 opmerkingen:

  1. Al een heel mooie achtergrond om mee te beginnen wow!
    Het mooie stempelwerk maakt er een prachtige spread van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n prachtige pagina's, die achtergronden zijn super en de stempels en kleuring maken het helemaal af ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.