woensdag, mei 06, 2020

Set of Cards - Baby

A set of baby cards I made.
Een set babykaarten gemaakt.

 I had stamped with the stencil (to clean it after another project), hence the yellow background.  I sponged with Distress Oxide inks to create colorful backgrounds for my cards.
Eerder 'stempelde' ik met de stencil, om hem proper te maken na een ander project, vandaar de gele achtergrond.  Distress Oxide inkten gebruikt om te sponzen.  Zo kreeg ik een kleurrijk A4 vel om achtergronden voor mijn kaarten te snijden.

 I used the same inks to stamp the teddy bear.
Met dezelfde inkten drukte ik de teddybeer af.

 To stamp the words I used Archival Ink Shadow Grey.
De teksten gestempeld met Archival inkt Shadow Grey.


I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Hello Baby Vol 1
Darkroom Door Large Stencil:  Grunge Borders
Distress Oxide Inkpads:  Fossilized Amber, Worn Lipstick, Cracked Pistacchio, Carved Pumpkin
Archival Inkpad:  Shadow Grey

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat schattige kaartjes, die teddybeer is zo lief, en de achtergrond is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige reeks. Heel mooie kleuren en die teksten in rondjes/ovaaltjes, dat moet ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.