dinsdag, mei 12, 2020

Using Ecoline Brush Pens

 Since I rediscovered my Ecoline Brush Pens a few weeks ago, I want to try them on all stamps :)
The rose on this tag is from a very early, but still favorite Darkroom Door stamp set.  I combined the rose with newer stamps.
Een paar weken geleden herontdekte ik mijn Ecoline Brush Pennen, leuk om uit te testen hoe ze afdrukken met allerlei stempels.  De roos is uit stempelset n°3 van Darkroom Door, een oude set, maar nog altijd favoriet.  Gecombineerd met nieuwere stempels.

 I inked the stamps with Ecoline Brush Pens, and used my MISTI stamping tool to stamp them several times for a nice blend.  The rose was cut out and adhered to the tag using 3D tape.  I used a bright green elastic band at the top.
De stempels werden beïnkt met Ecoline Brush Pennen.  Ik gebruikte mijn MISTI om herhaaldelijk te kunnen stempelen, zodat de kleuren mooi in elkaar overvloeien.  De roos uitgeknipt en met 3D tape op het label geplakt.  Bovenaan bevestigde een knalgroen elastiekje aan het label.


I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Full Bloom Vol 1
Darkroom Door Sentiment Stamp:  Thank You
Darkroom Door Abstract Stamp:  Abstract 05
Ecoline Brush Pens:  201, 311, 601

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig label ! Ik heb die Brush pens niet, maar ze werken blijkbaar heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Leuk in deze reggae kleurtjes!
    Het staat op mijn todolijstje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd om mijn Ecoline Brush Pennen ook weer eens wat meer te gebruiken, dank Godelieve. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.