vrijdag, juni 26, 2020

Inchies Card - Seaside

Another inchies card.  I love inchies, and Darkroom Door has several inchies stamp sets.  On this card I used the Seaside inchies.  
Nog een inchie kaart gemaakt.  Inchies vind ik tof.  Darkroom Door heeft een aantal stempelsets met inchies.  Op deze kaart gebruikte ik de Seaside inchies.

I stamped the inchies on kraft cardstock, using Archival ink, and colored them with pencils.
De inchies afgedrukt op kraft kaartkarton met Archival inkt.  Daarna met potloden ingekleurd.

To add a glossy top layer I used Glossy Accents.  But you can also choose to heat emboss, as I did on this Garden Inchies card a few weeks ago.
Om een glanzend toplaagje te maken gebruikte ik Glossy Accents.  Maar je kan de inchies ook embossen, zoals ik enkele weken geleden deed bij de Garden Inchies kaart.

I looked for matching seaside accents in my stash.
In mijn bewarium vond ik nog iets met een zee/strand-thema.

I punched 1" squares and glued everything onto corrugated cardboard.
Vierkantjes geponst, en alles op ribkarton geplakt.


I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Seaside Inchies
Darkroom Door Sentiments Stamp:  Dream Big
Archival Inkpad: Potting Soil
Derwent Procolour Pencils
Ranger Glossy Accents
EK Success Punch 1"
Wood Embellishments Artemio

*****

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige kaart met die zee-inchies, heel mooi, en zo leuke embies erbij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ingekleurde inchies; en zo tof gecombineerd met de houten figuren; een ongelooflijk mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor, ik zag het al op instagram, maar op deze foto zie ik nu dat glanzend toplaagje ook en dat maakt het helemaal af !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.