vrijdag, juni 19, 2020

Photo Inspiration - European Robin and Lavender

 Inspired by a photo I made in our garden.
Geïnspireerd door een foto die ik onlangs in de tuin maakte.

I love spending a few moments in the garden with my camera.  There's always something to photograph.
Heerlijk om regelmatig even de tuin in te gaan met mijn camera.  Er valt altijd wel iets te fotograferen.

 To stamp the lavender I inked the stamp with Ecoline Brush Pens.  Black Archival ink and colored pencils were used to do the poles and bird.
De lavendelstempel werd met Ecoline Brush Pennen beïnkt.  De andere stempels werden met zwarte Archival inkt afgedrukt, en met potloden ingekleurd.

The large Crackle stencil from Darkroom Door was used with Distress Oxide ink to sponge a background.
Om de achtergrond te sponzen gebruikte ik de grote Crackle stencil van Darkroom Door met Distress Oxide inkt.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Garden Birds, Bird Houses, Beautiful Blooms, Art De Fleur Vol 1
Darkroom Door Large Stencil:  Crackle
Archival Inkpad:  Jet Black
Distress Oxide Inkpad:  Cracked Pistachio
Derwent Procolour Pencils
Ecoline Brush Pens

*****

1 opmerking:

  1. Oh, wat een mooie kaart, en een prachtige foto ! Ja, met de verplichte quarantaine, heb ik ook veel foto's gemaakt van bloemen in mijn tuin. Maar zo'n mooie vogel-foto's kon ik met mijn eenvoudig toestel niet maken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.