dinsdag, januari 26, 2021

Art Journal Cover

I decorated the cover of my Dina Wakley Media Journal.
De kaft van mijn Dina Wakley Media Journal opgesmukt.

After making a page in my black Dyalog journal (click) I pressed the Wildflower stencil onto black cardstock, to use the stencil with white paint as a stamp.  Left it to dry, not knowing what I was going to use it for.
Nadat ik een pagina in mijn zwart Dyalog journal maakte (klik) drukte ik de Wildflower stencil op zwart kaartkarton, en gebruikte hem met de witte verf als 'stempel'.  Weggelegd om te laten drogen, geen idee wat ik ermee zou gaan doen.

Next I sprayed Olive and Turquoise over the entire sheet.

Daarna Olive en Turquoise over het ganse vel gesprayd.

Today I used some Darkroom Door stencils to sponge with gesso.  Love using the Make Art Stay-tion to keep the stencils in place.  I used tape to cover the surrounding words here.
Vandaag koos ik enkele stencils van Darkroom Door om met gesso te sponzen.  Heel makkelijk om de stencils op hun plek te houden met de Make Art Stay-tion.  Met tape de woorden bedekt die ik niet nodig had.

I added details using a white gel pen.  The panel was glued onto the cover of my journal using bookbinding glue.
Met een witte gelpen nog wat accenten aangebracht, en met boekbinderslijm op de kaft van het journal gekleefd.

DarkroomDoor Stencils

I used:
Darkroom Door Large Stencil:  Wildflowers
Darkroom Door Medium Stencils:  Creativity, Number Jumble
Darkroom Door Small Stencil:  Arty Mosaic
Dina Wakley Media Gloss Spray:  White, Olive, Turqoise
Amsterdam Gesso
Uni-Ball Signo White Gel Pen
Dina Wakley Media Journal

3 opmerkingen:

  1. En dat allemaal met een paar stencils, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dat ik een hele tijd niet op je blog ben komen kijken, wat heb je weer prachtige creaties gemaakt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel passend voor dit mooie boek vol met experimenten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.