dinsdag, april 27, 2021

Before & After #38

Darkroom Door stamps and a Dutch word die by Els Brigé on this card.
Kaartje gemaakt met stempels van Darkroom Door en een woordstans van Els Brigé.

Found this stamped image in my stash, stamped a while ago.  Looks like I used Distress Oxide inks.
Dit vond ik in mijn voorraad, een tijd geleden gestempeld.  Ik denk dat ik Distress Oxides gebruikte.

I used Derwent Procolour pencils to color the gerberas.  
Met Derwent Procolour potloden gaf ik de gerberas wat meer kleur.

The Dutch word was cut 4 times and glued together.
De woordstans 4 keer uitgesneden en op elkaar geplakt.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Background Stamp:  Plaid
Darkroom Door Photo Stamp:  Gerberas
Els Brigé Woordstans:  Fantastisch
Derwent Procolour Pencils

1 opmerking:

  1. Oh, zo prachtig, heel mooie stempel en kleuren ! Toch tof, als je zoiets nog in je voorraad vind ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.