donderdag, mei 18, 2023

A Beautiful Day

My Mom needed a card for a great-grandchild's communion.
Mijn moeder had een kaartje nodig voor de communie van haar achterkleinkind.


I made the checkered background using a Darkroom Door stencil with Distress Inks.
Voor de achtergrond gebruikte ik een stencil van Darkroom Door met Distress Inkten.

I stamped with Versafine Clair Nocturne.
Met Versafine Clair Nocturne gestempeld.

Watercolored with Altenew watercolor paints.
Aquarelverf van Altenew gebruikt om het plaatje in te kleuren.

Love these heart dies from Hero Arts.  I chose a large and a small one.  After taking this photo I wanted to color the tiny heart pink, as shown on the first picture.
Deze hart stansen van Hero Arts komen vaak van pas.  Hier koos ik een groot hart en het kleinste hartje uit de set.  Nadat ik deze foto maakte vond ik dat het kleine hartje roze moest worden, zoals je op de eerste foto kan zien.

I used:
Stamps:  Stamps Antwerpen
Versafine Clair Inkpad:  Nocturne
Darkroom Door Large Stencil:  Checkered
Distress Inkpads:  Victorian Velvet, Twisted Citron
Altenew Watercolor Paints
Hero Arts Infinity Dies:  Hearts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.