maandag, mei 01, 2023

Distress Ink - Color Charts

After labeling my Distress and Distress Oxide inkpads I did these color charts using a small flower stamp.  Blank color charts are available on Ranger's website HERE
Nadat mijn Distress inkten een nieuw label kregen, maakte ik deze kleurenkaarten.  Ik gebruikte daarvoor een kleine bloemenstempel. Blanco kleurkaarten kan je downloaden op de website van Ranger HIER

I had some copy paper nearby to clean my stamp inbetween colors. That's what I used to make the tags I showed in yesterday's blogpost.
Tussendoor stempelde ik op printerpapier eer ik de volgende kleur nam.  En dat kleurrijke vel papier gebruikte ik om de labels uit mijn blogbericht van gisteren te maken.

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Full Bloom Vol 2
Distress Inkpads
Distress Oxide Inkpads


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.