zondag, mei 07, 2023

Sunday Scraps - 636

As usual on Sundays I made something using scraps.
Zoals gewoonlijk op zondag maakte ik iets met restjes.

While rummaging in my craft supplies I came across a bunch of these metal templates.  Had to try one with Distress Oxide and an ink blending brush on a scrap piece of paper.
De voorbije week dook ik nog eens in mijn hobbyspullen, en kwam een aantal metalen templates tegen.  Moest er snel eentje testen met Distress Oxide en een blending brush op een papierstookje.

Today I misted a background stamp from Darkroom Door with rubbing alcohol and put my scrap paper on top.  As the scrap paper was colored with Archival Re-inker I got this result.
Vandaag vernevelde ik schoonmaakalcohol op een achtergrondstempel van Darkroom Door en legde er het restje papier op.  Omdat het al met Archival re-inker gekleurd was kreeg ik dit resultaat.

Scraps! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.