zondag, september 20, 2009

Sunday Scraps - 33

A set of blue/beige/brown cards, made with scraps. They all have a felt heart.
Een set kaartjes, gemaakt van restjes. Op alledrie zit een vilten hart.

Cuttlebugged strip and ribbon from my stash.
Strookje door de Cuttlebug gehaald. Lint uit mijn voorraad.

I had this stamp made from an old photo last year.
De stempel liet ik vorig jaar maken van een oude foto.

I machine stitched the Prima flowers on, they seem to last forever *lol*
Dutch sentiment is an Odd Bird Planet stamp.
De Prima bloemetjes met de machine opgestikt. Dat flesje raakt nooit leeg *lol*
Tekststempel van Odd Bird Planet.

The Hero Arts "flower" was stamped and heat embossed already. I found it on my table :)
Gemstones from Hero Arts too.
Fold & embossing tutorial

De Hero Arts "bloem" was al gestempeld en geƫmbossed.
Net op tijd gevonden voor dit kaartje :)
Plaksteentjes zijn ook van Hero Arts.
Vouw en emboss lesje

I put the brown scrap on top of the blue one, and cut a wavy line through both layers. Perfect match. Tim Holtz mini staples.
Het bruine papier bovenop het blauwe gelegd, en met een stanley mesje een gegolfde lijn door beide lagen heen gesneden. Zo passen ze perfect tegen elkaar. Tim Holtz mini nietjes.

3 Hearts, cut from 1 felt flower.

3 hartjes geknipt uit 1 vilten bloem.

15 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit weer!! PRACHTIG!
    En weer echt een "Godelieve idee" dat van die bloem!! Heel goed gevonden.
    Wat ik me afvraag.....hoe krijg jij zo'n smal randje (witte kaart) geembossed????
    Ziet er heel sjiek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Anita: hier is een lesje:

    Fun Fold card.
    Ik ga het in mijn post vermelden. Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de kaart met de verjaardagsbloem de mooiste!!!prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe krijg je het allemaal weer verzonnen! Wat een leuke kaartjes.
    En wat gaaf dat je je eigen stempel hebt laten maken.
    Super cool!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het super om elke week weer te kunnen zien wat jij kan maken van restjes. Inspirerend...

    En zo leuk van die stempel, zeg. Waar kan je dat laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You always amaze me with what you do with your "scraps".....lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer hartstikke leuk en die papieren bloemetjes zijn ook zo leuk verwerkt, wat een fantasie heb je toch, om jaloers op te zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are all so fun. Really like the stitching on the flowers. So clever! Hope your Sunday is happy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love them all! A heart of felt, that's a great idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Wendy: Ik kan je meer info geven als je me mailt. Email-knop staat onder mijn profielfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. that vintage photo stamp is just the sweetest! beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That's a great stamp of the little girl and the baby in a cradle. With your photography/digital/graphic skills you'd come up with a brilliant line of stamps, I just know it.
    (So how about it?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I remember when you had that stamp made. It's great to see it used again. The cards are all wonderful. I especially love the cuttlebugged fun fold one.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.