vrijdag, februari 18, 2011

Art Journey - Just a Note

A mix of old and new Art Journey stamps on this card.
I used a post-it mask to sponge a square, stamped with Distress Inks and black ink.
Cut with postage stamp scissors.

Een mix van oude en nieuwe Art Journey stempels gebruikt.
Vierkantjes gesponst met behulp van een post-it maskertje. Gestempeld met Distress Inkt en zwarte inkt. Uitgeknipt met een postzegelrandschaar.

Stamps from Art Journey: Tree, Writing, Pages, Friends2
Tim Holtz Tiny Attacher

21 opmerkingen:

  1. geweldig, wat leuk met die hand, helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this card, I love the colours and it just has an overall fab look.
    Love and bugsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what an amazing design - and beautifully inked/stamped.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Godelive!!
    Ga het idee zeker onthouden!
    Gr. Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi die postzegels.
    En AJ stempels moet ik geloof ik toch maar bestellen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I saw this card in Sleen and loved it, I should have known it was yours. So many lovely details and colours. Thanks for the inspiration!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie postzegels heb je gemaakt in prachtige kleuren! Heel mooi gecombineerd met die hand. Een postzegelrandschaar, ik wist niet dat dit bestond :) Mooie onderlaag ook, dat bruine papier/karton.
    Echt een heel mooi kaartje, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit was één van mijn favorieten die ik zag op de Art Journeydag! Heel erg mooi, Godelieve! Ik vroeg me al af of je de zegels gestanst had, maar nu lees ik dat je een schaar hebt gebruikt. Dat is handig! Zo kun je elk formaat uitknippen! Ik moet ook eens op zoek naar zo'n schaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's fantsatic, love this card, especially the hand made stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die postzegels!
    Grappig gedaan met die hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, weer een fantastisch stempelkaartje. Mooie combinatie van de stempels en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar haal je de inspiratie toch vandaan! Ik vind hem echt weer ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig idee om zelf postzegels te maken! Het kaartje is prachtig met die hand erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een keer een tof idee. We vergeten soms onze gouwe ouwe hé!

    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Godelieve!
    Ik heb het kaartje vandaag zien hangen aan het lijntje van Art Journey...
    hoe kom je aan deze mooie postzegelschaar? Ik heb er ook 1, maar dat lijkt lang niet zo echt als deze...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love the composition and the idea of the hand painting the stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely - SO unusual! Thank you for sharing it. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Samen met Petra heb ik deze kaart staan bewonderen op de AJdag, prachtig! En geen pons? Super, gewoon een schaar, geweldig, dat biedt heel veel mogelijkheden! Erg mooi ook gemaakt met de stempels en de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful! love the contrast of the colour against the kraft card
    isa x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.