maandag, februari 21, 2011

Jill Foster's Blog

A few days ago Jill Foster emailed me, asking if she could use some of my photos for her Inspired By blog. Every day this week she will make a card, inspired by one of my cards. She made a great start with this card:
Een paar dagen geleden contacteerde Jill Foster me, om te vragen of ze foto's van mijn kaarten mocht gebruiken voor haar Inspired By blog. Deze week gaat ze elke dag een kaart maken, geïnspireerd door 1 van mijn kaarten. Ze maakte een schitterend begin met deze kaart:

Jill was inspired by the card below.
Jill gebruikte de kaart hieronder als inspiratie.

Thank you very much Jill!! Can't wait to see the next card!
Bedankt Jill!! Ben al benieuwd naar de volgende kaart!

9 opmerkingen:

  1. wat leuk! ik ga die week zeker volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was so excited to see you featured on her blog! Very nice and you re indeed such a great artist to be inspired by!! Congratulations!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is such an honor to feature an artist as accomplished and admired as you! Thanks so much!!! HUGS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een inspiratiebron voor velen, Godelieve, en dat wordt hier eens extra in de kijker gezet, heel leuk!!! Dat gaan we natuurlijk op de voet volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous!! Both of your designs are so exquisite!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Godelieve! Ik ga zeker iedere dag kijken, samen met al die anderen die jij telkens zoveel inspiratie geeft!
    En Jill is met een prachtige kaart van start gegaan!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een eer weer, en beide kaarten zijn erg mooi, groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! ik dacht gisteren al, toen ik een bekende kaart zag verschijnen in mijn overzicht, die is toch van Godelieve (ik volg Jill ook ;) )

    Wat leuk, zoveel inspiratie over en weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely compliment to your wonderful talent! Both of your cards are beautiful. I can understand Jill being inspired by you, I am too! I look forward to following you both this week.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.