maandag, februari 28, 2011

Darkroom Door - Sneak Peek

A few days ago I received some of Darkroom Door's new stamps and paper products, and they are gorgeous! I wanted to make a few quick cards, but I can't show them yet. Keep an eye on Darkroom Door's website for the reveal...

Een paar dagen geleden ontving ik al enkele sets van de nieuwe Darkroom Door stempels, die binnenkort uitgebracht worden. Wat zijn ze weer mooi!!! Ik heb er al een paar kaartjes mee gemaakt, maar kan ze nog niet tonen. Hou de website van Darkroom Door maar in 't oog.

7 opmerkingen:

  1. Het zou moeten verboden worden bij wet, zo'n sneak peeks :) Benieuwd, benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOh...how exciting! I can`t wait!

    The sneak peeks look yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm excited to see your cards Godelieve :) Can't wait - they look fabulous already!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gemeen, ik ben het met Anneke eens, maar ik heb ze al gezien op DD site...

    Kom maar op met die kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Check the site! Ik heb ze gespot, er zitten hele leuke dingen bij!! *jaaja, ik ben niet-wel-niet nieuwsgierig ☺

    Jouw peek kaartjes beloven wat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Have had a peek at their new stuff, it's gorgeous. I love the String sentiments in the Essential 7, would love to get these. Sadly with the postage its out of the question, look forward to what you create from them.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.