woensdag, mei 02, 2018

A Stitch in Time...

For this card I used a gel print with a vintage feel.  The print was made with a background stamp from Darkroom Door on my gel plate.  I used two stamp sets from Darkroom Door on the card, and stamped with Archival ink.

Voor deze kaart koos ik een gelprint met een vintage uitstraling.  Voor de print gebruikte ik een achtergrondstempel van Darkroom Door op mijn gel plate.  Stempels uit twee bij elkaar passende stempelsets gebruikt, afgedrukt met Archival inkt.

I used:
Darkroom Door Background Stamp:  Flourish
Darkroom Door Stamp Sets:  Dressmaker, Stitched Borders
Archival Inkpad:  Potting Soil
Die:  Crea-Nest-Lies Double Stitch XXL 

3 opmerkingen:

  1. Een waarheid die tekst, ik volg die niet altijd vrees ik :)
    De stempels passen perfect op de print, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie achtergrond, en prachtige stempels, leuk die steken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.