zaterdag, mei 26, 2018

Black & White - 361

 A tag I made for my Black & White series.
Voor mijn zwart-wit reeks maakte ik dit label.

 Have you seen these new sentiments stamps from Darkroom Door yet?  Love them!  
Zag je deze nieuwe tekststempels van Darkroom Door al?  Ik vind ze zo leuk!

 I added a lace stamp, plaid background stamp and a butterfly.  I stamped the scratches texture stamp on the butterfly and cut it out.
Een kantstempel erbij, een ruitjesachtergrond en een vlinder.  Op de vlinder stempelde ik nog een texture stempel vooraleer ik hem uitknipte.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Lace, Fine Butterflies
Darkroom Door Sentiment Stamp:  Thank You
Darkroom Door Texture Stamp:  Scratches
Darkroom Door Background Stamp:  Plaid
Archival Inkpad:  Jet Black

3 opmerkingen:

  1. Wow, dat is inderdaad een heel leuke tekst-stempel, en je hebt er een prachtige tag mee gemaakt ! Leuke achtergrond ook, met lace en plaid, en een mooie vlinder ! Nog een prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze zijn heel leuk deze smalle tekststempels.
    Je maakte er een heel mooi kaartje mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.