donderdag, mei 24, 2018

Artist Trading Coins

After seeing Artist Trading Coins everywhere lately I wanted to try some too.
De laatste tijd zie je overal deze Artist Trading Coins.  Wou ik ook eens proberen.

 I chose the small birds from the Garden Birds stamp set, and 2 stars, stamped them on gel prints from my stash, on the red prints, and also on the yellow/beige print to cut out. 
Ik koos enkele kleine vogeltjes uit de Garden Birds stempelset, en 2 sterren.  Gestempeld op de rode gelprint en nogmaals op de gele/beige print om uit te knippen.

 I think the coins can be any size, but I chose a 2,5 inch die, so they would fit in an ATC pocket, or the glassine envelopes I have.  I added word stickers and white dots to finish off the coins.

Ben niet zeker welke afmeting zo'n coin moet hebben, alles mag denk ik.  Deze stans is ongeveer 6,4 cm, zo passen de coins in een ATC pocket, of in de glassine envelopjes die ik heb.  De coins verder afgewerkt met woordstickers en witte stippen langs de rand.



I used:
Gelprints from my stash (Darkroom Door stamps: TribalChevron, Triangles)
Darkroom Door Stamp Sets:  StarsGarden Birds
Archival Inkpad:  Jet Black
Sizzix Thinlits Tim Holtz:  Stitched Circles
Tim Holtz Chitchat Stickers:  Seasonal
Signo White Gel Pen

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf, ik wil me er ook graag eens aan wagen aan de coins. De stempels met de vogeltjes komen vast nog eens in mijn brzbe. Geweldig! Mooie creaties heb je gemaakt. Top

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2,5 inch zijn ze dacht ik. Een nieuwe rage is geboren :)
    Heel toffe deze! Leuke tekstjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I've not seen these before. They're pretty cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat zijn prachtige coins, mooie kleuren en zo lief met die vogeltjes ! Ja, naar het schijnt zijn die coins 6,4 cm, dus kunnen we gelukkig ATC hoesjes gebruiken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.