dinsdag, mei 29, 2018

Pages in my Gel Print Journal #7

 Some pages in my gel print journal again.  I used the Garden Birds stamps on two "feather" gel print pages.
Weer enkele pagina's in mijn gel print journal bestempeld.  Deze keer koos ik pagina's met veren, om er de Garden Birds op te stempelen.

 On this page I added a quote from the Love Birds set, and a favorite branch from the Foliage set.
Hier stempelde ik een citaat uit de Love Birds set erbij, en een favoriet takje uit de Foliage stempelset.

 Some Fine Leaves and little Garden Birds here.  Words from the Love Birds set again.
I colored my stamping lightly with pencils.  It is not easy to get some color from pencils on an acrylic paint background, but that's ok. 
Blaadjes uit de Fine Leaves set en kleine vogeltjes uit de Garden Birds set.  Weer een bijpassende tekst uit de Love Birds set gebruikt.  Alles lichtjes ingekleurd met potloden.  Dat "pakt" niet goed op de achtergrond van acrylverf, maar ik vind het ok.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets: Love Birds, Foliage, Fine Leaves, Garden Birds
Archival Inkpad:  Jet Black
Colored Pencils:  Caran d' Ache

4 opmerkingen:

  1. Dat takje viel mij ook op, heel mooi!
    Volgens mij passen jou vogels overal, en in dit mooie boekje zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. I used thicker copy paper (120 gsm) that is glued together back to back.

      Verwijderen
  3. Oh, zo schattig, die vogeltjes ! En je pagina's met veren, blaadjes en teksten zijn supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.